Blogarchief

dinsdag 11 maart 2014

Bijtjes nieuws 11 maart.

DINOSAURUSSEN ter land, ter zee en in de lucht…


Wat hebben we allemaal gehoord in de kring na de vakantie.
Nieuw dino boek, bezoek Antwerpen station van dino, opgraven van dino,
Speeltuin, zand, water, ijsjes, koekjes bakken, slaapfeestjes, verjaardag, carnaval, op reis gaan, paardjes
En nog veel leuke dingen.

We gaan veel van die dingen verwerken in een nieuw project.
DINOSAURUSSEN ter land, ter zee en in de lucht…
*Dino’s opgraven,dino’s eten, knutselen, weetjes opzoeken, dino’s in een zandbak, dino’s die vliegen, dino’s die zwemmen…
Ik zet op de kast een project bak klaar waar je alles mag instoppen over het project.
Graag overal naam opzetten, ook letter op stickertje onderaan dino’s als je die meegeeft want deze trekken allemaal op elkaar.

Voor het opstarten van een project ben ik op zoek naar een groot "ei"..dat kan dienen als opstart ( verrassingseffect)voor een dino project.. Wie kan mij helpen. Ik zou dit graag tegen woensdag hebben…

Ik zal misschien hulp nodig hebben bij bepaalde activiteiten.
Als dit zo is hang ik een extra brief aan men deur!! Kijk je af en toe eens?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten