We maken een muziekhoek met alles wat is meegebracht.
Sommige muziekinstrumenten hou ik opzij omdat er teveel " waterdruppels zouden kunnen inkomen"
We maken zelf afspraken over wat mag en niet mag. En hangen onze foto erbij als we al in de hoek hebben gespeeld.
We zijn gestart met een "klaslied" die de tante van Pepijn zal komen opnemen met echte geluidjes en muziekinstrumenten.
Muziek overal
In de gang
Op de computer maken we liedjes
We schilderen een instrument
We maken een geluiden memory en raden welk doosje hetzelfde geluid maakt
We hebben een trommeldoos waar we zelf van alles mogen mee doen
Allerlei
We vertellen na het weekend steeds wat we hebben gedaan..
Hier tonen ze de "zwemles"
Sommige muziekinstrumenten hou ik opzij omdat er teveel " waterdruppels zouden kunnen inkomen"
We maken zelf afspraken over wat mag en niet mag. En hangen onze foto erbij als we al in de hoek hebben gespeeld.
We zijn gestart met een "klaslied" die de tante van Pepijn zal komen opnemen met echte geluidjes en muziekinstrumenten.
Muziek overal
In de gang
Op de computer maken we liedjes
We schilderen een instrument
We maken een geluiden memory en raden welk doosje hetzelfde geluid maakt
We hebben een trommeldoos waar we zelf van alles mogen mee doen
luisterhoek
Allerlei
We vertellen na het weekend steeds wat we hebben gedaan..
Hier tonen ze de "zwemles"
Dalton taak |
Wanneer er drie puzzels zijn in 1 doos leren we dat we ze moeten sorteren aan de hand van een symbool achteraan. |
de winter komt er aan en elk jaar vinden we veel wanten , sjaals en mutsen zonder naam overal in de school!!
Ik herken er al veel na een tijd maar echt niet allemaal!!
Zet aub namen in kleine dingen en wanten zijn nog altijd gemakkelijkst om aan te trekken.
Vinden de kleuterjuffen toch nog wat dingen dan hangen we deze aan de klas aan de wasdraad .
Kijk dus aub af en toe wat er aan hangt
Geen opmerkingen:
Een reactie posten