Blogarchief

donderdag 16 oktober 2014

Jaap de krokodil heeft tandpijn.

Ik ben de tandenkoffer van het Clb gaan halen en daar zitten super leuke dingen in...

We starten met een super leuk prentenboek "Jaap de krokodil heeft tandpijn"

En we schilderen op een liedje dat Juf Hilde wel 5 keer zong speciaal tijdens het schilderen.

Dit zijn mijn wangetjes
En dit is mijn kin
Dit is mijn mondje met tandjes erin
Dit zijn mijn oortjes, mijn ogen, m'n haar
Nu nog mijn neusje en dan ben ik klaar









Veel nieuwe boekjes 


 

Spel met "tandjes uit lego"
Rol met de dobbelsteen en leg het juiste aantal in het "zotte mannetje" zijn mond






 Studenten Hoge School komen drama geven




 En op de valreep hulp van mama Helena.
Gelukkig!!
Dank je wel
En ja hoor het was super lekker
Appelcrumble










Geen opmerkingen:

Een reactie posten