Blogarchief

dinsdag 3 december 2013

Even iets kwijt

Hoi lieve mama's en papa's
Elke dag trek ik tussendoor foto's.
Als we op uitstap gaan.
Wanneer kinderen goed aan het werk zijn.
Een close up omdat de tijd het toelaat .

Dit kan natuurlijk niet elk moment van de dag .
Ook kan ik natuurlijk niet tellen hoeveel keer iemand al is getrokken .
Ik probeer hier zeker rekening mee te houden.

Dus als je al eens vind dat je kapoen eens even wat minder op de blog staat is dit zeker geen bewuste keuze. Een andere periode zal er dan weer iemand anders veel of weinig getrokken zijn.
Mijn bijtjes liggen me allemaal 1 voor 1 nauw aan het hart.

Moest dit even kwijt.
Hilde

1 opmerking:

  1. En juf Hilde in de bovenste schuif!
    Wij genieten van elke blogpost, en van al die blije gezichtjes!
    Kaat en co

    BeantwoordenVerwijderen