Blogarchief

dinsdag 17 september 2013

Wie ben ik....

Met dit liedje begon maandagmorgen onze kring...



Iedereen is anders,

Niemand is als jij.

Iedereen is anders,


Jij bent jou en ik ben mij.

Iedereen is anders,

Dat is nou eenmaal zo.

Iedereen is anders,

Okido!














Dit zijn mijn gezichtje
en dit is mijn kin.
Dit is mijn mondje met tandjes erin.
Dit zijn mijn oren, mijn ogen, mijn haar.
Dit is mijn neusje en dan ben ik klaar!







Wie is de grootste van de klas



 We meten samen in de klas


 Daarna mogen we het zelf doen in de gang






















  Wie ben ik?


  We maken een handen voeten meter zo weten hoe groot deze waren toen we in de bijtjesklas kwamen



Hoekenwerk


  We maken een groepswerk van Belly de klasbij









Geen opmerkingen:

Een reactie posten